放完假後的第二天, 是星期天, 一早要趕去開門開班.

同事P同K又遲到, 一個要9:30回來, 一個要10:00回來,

我9:00正要趕回去開門, 如果唔係, 門口一定大排長隴,

班學生會鼓起泡腮! 還有一連串依依哦哦.

 

今天我不小心, 跌咗支鉛心筆落地, 我啊了三聲,

同事P說我好驚呀! 我一頭霧水! 只有笑!

同事K問有什麼好笑, 說出來分享吓,

我說我只是為咗跌咗支鉛芯筆, 啊了三聲.

同事K問P有什麼好怕呀, P說以為有隻大甲由,

她很怕這些嗎. 我又只有笑! P邊不停地拍打我,

邊不停地說我會報仇的.  K問好驚咩?

係啦!!! 唉~ 阿姐六十將到啦!

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 D.H.L/gc 的頭像
    D.H.L/gc

    歡迎光臨Desperate Home Lady's GC在痞客邦的小天地

    D.H.L/gc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()