每天早上總要衝衝忙忙地趕上班, 沿途上還要眼快地衝去買早餐.

其實我真的很想每朝早煮早餐, 因為可以慳一筆. 但是總是空想! 哈哈哈.

除了食店之外, 有些便利店都是一個不錯的選擇.  

 

7-Eleven

我很喜歡去我家樓下的7-Eleven, 那裡的叉燒包及腸粉都是美心供應的,

所以無論品質及味道都好味. 一個早餐A (2個細叉燒包 + 奶茶), 只需$12.8.

今天還平了$2. 係咪好平呢.  這個叉燒包不太鹹及太甜,

小小一個, 做早餐不會膩. 不過最重要最重要都係杯 "奶茶". 

B餐係 (腸粉+燒賣) $12, 腸粉滑而不黏不糊口,

不過燒賣就麻麻. 要食燒賣都係OK好食D.

 

奇華

奇華有時做Promotion都幾抵, 如買一個蛋糕加一包375ml (荳奶/ 檸檬茶),

都係是$8倒. 而今期飲品係Tropicana菓汁($9.5).

我自己比較喜歡食奇華的原味卷蛋, 合桃蛋糕及紅豆銅鑼燒.

 

肯德基

我多數會買熱蜜糖鬆餅及奶茶, 都係賣$10.

不過蜜糖鬆餅要熱食, 試過冷卻後食口感吃起來會又乾又油.

 

泰昌餅家

這間我未幫襯過, 不過我同事話,

個菠蘿包皮脆又大大個, 加一支荳漿, 都係10多元,

支荳漿我有試過, 荳味真的很濃.

 

Delifrance

我很喜歡食佢個炒蛋百吉包, 加杯咖啡, 都係$13.

你話抵唔抵. 還有一個我最愛的白汁碎蛋包, 好好味.

 

 

 

時間許可的話, 我喜歡到大快活, 食香腸炒蛋厚多士,

蛋炒得很潄滑, 好味. 不過杯奶茶就麻麻,

還是大家樂好飲好多.

最衰鄰近公司的大家樂路途真的很踦驅,

由地鐵站口到舖面, 再食完一個早餐, 你預40分鐘啦

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 D.H.L/gc 的頭像
    D.H.L/gc

    歡迎光臨Desperate Home Lady's GC在痞客邦的小天地

    D.H.L/gc 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()